הליך רישום וקבלה

הליך רישום וקבלה לתכנית

הליך רישום וקבלה
  • הליך הרישום
  • הליך הקבלה

שלב ראשון:

* שלב הגשת מועמדות באמצעות רישום מקוון .

סכום דמי הרישום לאוניברסיטה בסך ₪414 ישולם בעת ההרשמה המקוונת. סכום זה אינו מוחזר בשום מקרה. * דמי הרישום אינם כוללים ערכת רישום בגובה 80 ש"ח.

שלב שני:

לאחר הרישום יש להגיש את המסמכים הבאים באגף רישום ומינהל תלמידים :

1. טופס רישום אינטרנטי

2. דיפלומה/אישור זכאות לתואר וגיליון ציונים

3. קורות חיים מעודכנים

4. מכתב\י המלצה (מעסיק/אקדמי, שישלח באופן ישיר ע"י הממליץ לאגף רישום)

5. שאלון למועמד

לתשומת לבאי הקפדה על מילוי ההנחיות והצגת המסמכים לאחר שבועיים מיום הרישום עלולה לגרום לעיכוב בטיפול או לדחיית המועמדות.  מועמדים שיירשמו לתכנית שלא בעדיפות ראשונה, מועמדותם תידון על בסיס מקום פנוי.
 

אגף הרישום ומינהל תלמידים ממוקם בבניין ספרית וינר.
ניתן לשלוח את המסמכים בדואר רשום לכתובת : משרד הרישום והקבלה, אגף רישום ומנהל תלמידים, אוניברסיטת תל אביב, רמת אביב 69978

למידע נוסף ניתן לפנות ללשונית ה"טפסים".

 

שלב שלישי:

לאחר סיום הרישום , יזומנו המועמדים המתאימים ביותר לראיון קבלה אישי עם הצוות האקדמי של התכנית.
ועדת הקבלה של התכנית תבחן את תיקי המועמדים ותאשר את קבלתם של אלו המתאימים ביותר.

 

 

הנחה למקדימים להרשם

הנרשמים עד ה 31 במאי 2015 יקבלו הנחה של 5% על התשלום הכולל

מידע שימושי

בהתאם למועד פתיחת הרישום האוניברסיטאי, הרישום מבוצע באופן מקוון המופיע בלינק הבא

 

 

 

 

 

צור קשר