התמחות בניהול השיווק

 מרכזת ההתמחות - פרופ' יעל שטיינהרט

מרכז שירות לסטודנט - 03-6408521 ​ 

 


המידע מעודכן לשנה"ל תשע"ז


 

בכל חברה וארגון, השיווק מהווה מרכיב מרכזי בדרך להגשמת המטרות העסקיות. ידע בשיווק חיוני לכל מנהל ובמיוחד למי שמתכנן לפתח קריירה שמתמקדת בתחום זה.
 

ההתמחות בשיווק מקנה לסטודנטים ידע תיאורטי, לצד ידע יישומי, בנושאים מגוונים מתחום השיווק. סטודנטים בהתמחות מקבלים כלים מתקדמים הדרושים לכל מי שעומד לעבוד בתחום. בכלל זה, כלים להשגת וניתוח נתונים על השוק והתחרות, כלים להבנת צרכים ורצונות של צרכנים (פוטנציאלים וקיימים), כלים לקביעת שוקי מטרה ופיתוח מוצרים חדשים, כלי פרסום ועוד.
 

הסטודנטים במסלול זה לומדים בין השאר כיצד להפעיל אסטרטגיות שיווקיות בעידן המודרני, למנף את השימוש ברשתות חברתיות לצרכים שיווקיים, לזהות באיזו 'שפה' יש לפנות לקהלי היעד ולנהל את הקשר איתם, וכיצד לפתח מוצרים ושירותים המתאימים להם.
 

כמו כן, הקורסים בהתמחות בשיווק עוסקים בנושאים בעלי חשיבות מכרעת לחברות כגון אסטרטגיות לקביעת מחירים ואסטרטגיות של ניהול תקשורת עם הצרכנים באמצעי שיווק שונים (פרסומות, אנשי מכירות, שיווק ישיר ועוד).

 

 

פרויקט מסכם

תלמידים שהתקבלו ל-MBA, החל משנת הלימודים תשע"ה ואילך, מחוייבים להגיש פרויקט מסכם החל מהשנה השנייה ללימודיהם. על התלמיד להגיש את הפרויקט המסכם בהיקף 2 י"ס במסגרת קורס בחירה יעודי.

 


מהלך הלימודים לתלמיד המתמחה ניהול השיווק



 


חובת השתתפות:
בהדרכה לשימוש במאגרי מידע בספרייה
בחונכות אקדמית


 

1.   תנאי קבלה להתמחות:

עמידה בדרישות הקורס: "ניהול השיווק", בציון 78 לפחות.


 

2.   מבנה לימודי ההתמחות (6 י"ס)


2.1  קורסי חובה - 3 י"ס

1231.3425 Data Analysis in Marketing 1 י"ס
1231.3402 Consumer Insights and Strategic Marketing* 2 י"ס

_________________________________
*   חובה בהתמחות עבור סטודנטים אשר התקבלו בשנה"ל תשע"ו.

 

2.2  קורס בחירה  - 3 י"ס

1231.3401 Research Methods in Markets and Organizations 1 י"ס
1231.3403 תקשורת שיווקית 1 י"ס
1231.3406 שיווק תעשייתי (B2B) 1 י"ס
1231.3412 Pricing Policy 1 י"ס
1231.3417 יצוא ושיווק בינלאומי  1 י"ס
1231.3431 חשיבה יצירתית בשיווק 2 י"ס
1231.3435 שיווק ופרסום באינטרנט  1 י"ס
1231.3441 ניהול קשרי לקוחות 2 י"ס
1231.3443 ניהול מותגים 1 י"ס
1231.3450 סוגיות נבחרות באופנות (טרנדים) 1 י"ס
1231.3451 נוירו-כלכלה ונוירו שיווק* 1 י"ס
1231.3453 יסודות בחדשנות ופיתוח מוצרים 1 י"ס
1231.3454 שיווק קמעונאי* 1 י"ס
1231.3929 The Meaning of Money: Incentives and Behavior Change* 1 י"ס
1231.7401 תקשורת שיווקית משולבת - פרויקט מסכם 2 י"ס
1231.7402 קבלת החלטות רציונליות ורגשות - ההיבט הארגוני-שיווקי - פרויקט מסכם 2 י"ס
1238.3446 Sustainable Businesses for Subsistence Marketplaces 1 י"ס
1242.3253 נושאים מתקדמים בכריית מידע וגילוי ידע 1 י"ס
1242.3265 מבוא ליישומי דאטה במנהל עסקים 1 י"ס
1242.3266 רשתות, המונים והשוק  1 י"ס

 ________________________
*
 הקורס לא יינתן בשנה"ל תשע"ז

צור קשר